
Serviceinnstilt og motivert
Serviceinnstilt og motivert. Dette står i stillingsutlysninger til kundesentre. Logisk med tanke på jobbinnholdet i en jobb som krever mye
Serviceinnstilt og motivert. Dette står i stillingsutlysninger til kundesentre. Logisk med tanke på jobbinnholdet i en jobb som krever mye
Alle mennesker trenger å oppleve mestring! Hvordan kan vi sikre dette i et kundesenter?
Kundesentre står ofte overfor valget mellom automatisering og personlig service. Nøkkelen er å forstå når teknologi øker effektiviteten, og når
Svaret du får – Noen ganger opplever du at svaret du får ikke helt er det du forventet eller det
Jeg er meg selv!
I møtet med medarbeidere og ledere hører jeg uttrykket «Jeg er bare meg selv» ganske
Ta folk!
Som leder gjør du vel det? Tar folk. Kanskje hver dag, kanskje sjeldnere?
Bra jobbet!
De fleste syns dette er godt å høre. Kanskje syns du også det er godt å si
Riktig svar vs å svare riktig.
Det er forskjell på å svare riktig og å gi riktig svar i
Hvor ofte har du sagt dette til en kollega, en medarbeider, en venn eller et familiemedlem? Helt sikkert mange ganger,
Kan alle bli kundebehandler? Svaret er nei! Det kreves helt spesielle egenskaper for å bli kundebehandler.
2024 Vamheim AS
Denne hjemmesiden bruker informasjonskapsler. Ved å fortsette å bruke siden godtar du vår bruk av informasjonskapsler. Ingen informasjon deles med andre.