
Hvordan sikre mestring i kundesenteret?
Alle mennesker trenger å oppleve mestring! Hvordan kan vi sikre dette i et kundesenter?
Alle mennesker trenger å oppleve mestring! Hvordan kan vi sikre dette i et kundesenter?
Bra jobbet!
De fleste syns dette er godt å høre. Kanskje syns du også det er godt å si
Jeg er meg selv!
I møtet med medarbeidere og ledere hører jeg uttrykket «Jeg er bare meg selv» ganske
Kundesentre står ofte overfor valget mellom automatisering og personlig service. Nøkkelen er å forstå når teknologi øker effektiviteten, og når
Hvor ofte har du sagt dette til en kollega, en medarbeider, en venn eller et familiemedlem? Helt sikkert mange ganger,
Kan alle bli kundebehandler? Svaret er nei! Det kreves helt spesielle egenskaper for å bli kundebehandler.
Ledelse = tannpuss.
Er du, eller tenker du på å bli, leder? Først: masse lykke til! Deretter: du har
Ansvar eller autonomi? De siste årene har det blitt mer og mer snakk om autonomi. Kanskje som alternativ til gamle
Trenger vi egentlig ledelse? Alle gjør jobben sin og da trenger vi ikke ledere? Det er vel mer kostnadseffektivt å
Ta folk!
Som leder gjør du vel det? Tar folk. Kanskje hver dag, kanskje sjeldnere?
2024 Vamheim AS
Denne hjemmesiden bruker informasjonskapsler. Ved å fortsette å bruke siden godtar du vår bruk av informasjonskapsler. Ingen informasjon deles med andre.