
Hva trenger du?
Hvor ofte har du sagt dette til en kollega, en medarbeider, en venn eller et familiemedlem? Helt sikkert mange ganger,
Hvor ofte har du sagt dette til en kollega, en medarbeider, en venn eller et familiemedlem? Helt sikkert mange ganger,
Riktig svar vs å svare riktig.
Det er forskjell på å svare riktig og å gi riktig svar i
Jeg er meg selv!
I møtet med medarbeidere og ledere hører jeg uttrykket «Jeg er bare meg selv» ganske
Kundesentre står ofte overfor valget mellom automatisering og personlig service. Nøkkelen er å forstå når teknologi øker effektiviteten, og når
Serviceinnstilt og motivert. Dette står i stillingsutlysninger til kundesentre. Logisk med tanke på jobbinnholdet i en jobb som krever mye
Ta folk!
Som leder gjør du vel det? Tar folk. Kanskje hver dag, kanskje sjeldnere?
Alle mennesker trenger å oppleve mestring! Hvordan kan vi sikre dette i et kundesenter?
Svaret du får – Noen ganger opplever du at svaret du får ikke helt er det du forventet eller det
Ansvar eller autonomi? De siste årene har det blitt mer og mer snakk om autonomi. Kanskje som alternativ til gamle
Bra jobbet!
De fleste syns dette er godt å høre. Kanskje syns du også det er godt å si
2024 Vamheim AS
Denne hjemmesiden bruker informasjonskapsler. Ved å fortsette å bruke siden godtar du vår bruk av informasjonskapsler. Ingen informasjon deles med andre.