
Ansvar eller autonomi
Ansvar eller autonomi? De siste årene har det blitt mer og mer snakk om autonomi. Kanskje som alternativ til gamle
Ansvar eller autonomi? De siste årene har det blitt mer og mer snakk om autonomi. Kanskje som alternativ til gamle
Serviceinnstilt og motivert. Dette står i stillingsutlysninger til kundesentre. Logisk med tanke på jobbinnholdet i en jobb som krever mye
Hvor ofte har du sagt dette til en kollega, en medarbeider, en venn eller et familiemedlem? Helt sikkert mange ganger,
Bra jobbet!
De fleste syns dette er godt å høre. Kanskje syns du også det er godt å si
Kan alle bli kundebehandler? Svaret er nei! Det kreves helt spesielle egenskaper for å bli kundebehandler.
Svaret du får – Noen ganger opplever du at svaret du får ikke helt er det du forventet eller det
Ledelse = tannpuss.
Er du, eller tenker du på å bli, leder? Først: masse lykke til! Deretter: du har
Kundesentre står ofte overfor valget mellom automatisering og personlig service. Nøkkelen er å forstå når teknologi øker effektiviteten, og når
Riktig svar vs å svare riktig.
Det er forskjell på å svare riktig og å gi riktig svar i
Alle mennesker trenger å oppleve mestring! Hvordan kan vi sikre dette i et kundesenter?
2024 Vamheim AS
Denne hjemmesiden bruker informasjonskapsler. Ved å fortsette å bruke siden godtar du vår bruk av informasjonskapsler. Ingen informasjon deles med andre.