
Hvordan sikre mestring i kundesenteret?
Alle mennesker trenger å oppleve mestring! Hvordan kan vi sikre dette i et kundesenter?
Alle mennesker trenger å oppleve mestring! Hvordan kan vi sikre dette i et kundesenter?
Ta folk!
Som leder gjør du vel det? Tar folk. Kanskje hver dag, kanskje sjeldnere?
Jeg er meg selv!
I møtet med medarbeidere og ledere hører jeg uttrykket «Jeg er bare meg selv» ganske
Ledelse = tannpuss.
Er du, eller tenker du på å bli, leder? Først: masse lykke til! Deretter: du har
Serviceinnstilt og motivert. Dette står i stillingsutlysninger til kundesentre. Logisk med tanke på jobbinnholdet i en jobb som krever mye
Kan alle bli kundebehandler? Svaret er nei! Det kreves helt spesielle egenskaper for å bli kundebehandler.
Kundesentre står ofte overfor valget mellom automatisering og personlig service. Nøkkelen er å forstå når teknologi øker effektiviteten, og når
Bra jobbet!
De fleste syns dette er godt å høre. Kanskje syns du også det er godt å si
Ansvar eller autonomi? De siste årene har det blitt mer og mer snakk om autonomi. Kanskje som alternativ til gamle
Hvor ofte har du sagt dette til en kollega, en medarbeider, en venn eller et familiemedlem? Helt sikkert mange ganger,
2024 Vamheim AS
Denne hjemmesiden bruker informasjonskapsler. Ved å fortsette å bruke siden godtar du vår bruk av informasjonskapsler. Ingen informasjon deles med andre.