Om Vamheim

Vamheim visjon

Vamheims visjon

Å gjøre en forskjell gjennom å gi medarbeidere og ledere i Norges kundesentre den innsikten og forståelsen de behøver for at den riktige kundeopplevelsen og medarbeideropplevelsen oppnås.

Vamheims misjon

Utvikle kundeopplevelsene medarbeiderne leverer i hverdagen gjennom å tilføre innsikt, kunnskap og kompetanse om:

  • Operativ ledelse i kundesenter/kundefront
  • Kunde- og medarbeiderkommunikasjon
  • Riktig oppfølging av kunder og medarbeidere
Vamhemi misjon

Vamheims verdier

  • Engasjert
  • Oppriktig
  • Lydhør
Ta kontakt

Hvorfor Vamheim?

Erfaring

  • Erfaring fra drift og utvikling av 11 callcenter i Norge og Danmark.
  • Mer enn 10 år som konsulent og rådgiver med fokus på leder- og medarbeiderutvikling.
  • Ansvar for gjennomføring og resultatanalyse i KSP-Kundeserviceprisen i 4 år.

Kompetanse

  • Oppstart og oppbygging av kundesenter
  • Rekruttering av ledere og medarbeidere
  • Opplæring av ledere og medarbeidere
  • Videreutvikling av ledere og medarbeidere
  • Coaching – sertifisert NLP-coach

Innsikt

  • Innsikt om mennesker gjennom opplæring av ledere og medarbeidere i mer enn 25 år.
  • Innsikt om prestasjonene bak kundeopplevelsene i KSP-Kundeserviceprisen i 4 år

Forståelse

  • For hvordan variasjon påvirker kundene
  • For hvordan variasjon i kundesentre oppstår
  • For hva som skal til for å utvikle ledere og medarbeidere videre
  • For hvordan vi mennesker fungerer, fysisk og psykisk

Denne hjemmesiden bruker informasjonskapsler. Ved å fortsette å bruke siden godtar du vår bruk av informasjonskapsler. Ingen informasjon deles med andre.