Deres behov og ønsker
Foredrag benyttes i mange forskjellige situasjoner. Det kan være medarbeidere som trenger nye impulser, ledere som har behov for nye perspektiver og det kan rett og slett være at bedriften har behov for ny kunnskap og ny inspirasjon.
Før et foredrag er det vesentlig at vi sammen finner frem til målsetningen med det, formatet dere ser for dere, hvem som er deltakerne og sammenhengen det skjer i.
Interaktivt
Kundeopplevelse handler om følelser. De følelsene vi har mens det pågår og de vi sitter igjen med etterpå. Det samme gjelder et foredrag. Derfor er disse interaktive, som betyr at deltakerne er deltakere, ikke bare mottakere.
Tema
Temaet vil være om eller rundt kundeopplevelse. I og med at du er på Vamheims hjemmeside er nok det naturlig. Under finner du en meny med noen av de aktuelle temaene:
Foredragsmeny:
- «Som du spør får du svar»
- «Kundeopplevelse utfordret av AI/KI»
- «4-3-2-1: en formel for prestasjonsutvikling i kundesenter»
- «Operativ ledelse i kundesenteret – feil og muligheter»
- «Oppfølging – sett fra kundebehandleren»
- «Resultat = Prestasjon + Rammebetingelse: du lykkes med rett fokus»
Tidsbruk
Et normalt foredrag varer fra 45 minutter til 1 time. Om dere har behov og ønsker som ikke passer i dette formatet er det selvfølgelig mulig å tilpasse, både med mer og mindre tid.
Pris
Et foredrag på 45 minutter til 1 time: kr 15.000,- + mva. (Andre formater avtales)
I tillegg kommer evt. reise og opphold.